Kata Ganti Diri Pertama

Incredible Kata Ganti Diri Pertama Ideas. Saya (tunggal) digunakan apabila bercakap dengan. Aku (tunggal) digunakan apabila bercakap dengan kawan biasa atau dengan tuhan:

kata ganti diri pertama Other Quiz Quizizz
kata ganti diri pertama Other Quiz Quizizz from quizizz.com

Kata ganti nama diri kedua 3. Kata ganti nama diri ketiga kata ganti diri pertama. Aku (tunggal) digunakan apabila bercakap dengan kawan biasa atau dengan tuhan:

Kata Ganti Nama Diri Pertama 2.


Aku (tunggal) digunakan apabila bercakap dengan kawan biasa atau dengan tuhan: Kata ganti nama diri pertama kata ganti nama diri pertama id: Kata ganti nama diri ketiga kata ganti diri pertama.

Kata Ganti Nama Diri Terbahagi Kepada Tiga Jenis Iaitu;


Kata ganti nama diri kedua 3. Saya (tunggal) digunakan apabila bercakap dengan.

Belum ada Komentar untuk "Kata Ganti Diri Pertama"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel